Garantii tingimused
1. Teostame garantiiremonti ainult originaalse garantiitalongi olemasolul.
2. Toote transportimine teeninduskeskusesse (Riia, Puškina 1) toimub kliendi kulul.
3. Garantii kehtib järgmiste tingimuste täitmisel:
• garantiitalong peab olema täidetud õigesti ja selgelt, näidatud on toote seerianumber, müümise kuupäev, firma pitsat;
• peab olema ostutšekk, millel on näha ostukuupäeva; "TELESPUTNIK" jätab endale õigust keelduda garantiiremondist, kui eeltoodud dokumendid puuduvad või info nende peal on ebaselge või puudulik; garantii ei kehti ka siis, kui toote peal olev seeria number on kustutatud, muudetud või ebaselge;
4. Garantiisse on arvatud tasuta remonditööd ning vigaste varuosade asendamine talongis näidatud perioodi vältel;
5. Antud garantii ei laiene perioodilisele teenindusele või varuosade asendamisele, mis on seotud nende loomuliku kulumisega.
6. Kliendil on õigus nõuda seadme asendamist uue vastu järgmistel juhtumitel:
• kui seadet on remonditud talongi peal näidatud garantiiperioodi jooksul vähemalt 5 korda meie teeninduskeskuses;
• kui teeninduskeskus kinnitab seadme remondi võimatusest aktiga, mille alusel kliendil on õigus saada uut toodet.
7. Toode ei kuulu garantiiremondi alla järgmistel juhtumitel:
• mehaaniliste vigastuste olemasolu;
• garantiiplommide säilivuse rikkumine;
• tarbija tahtliku või eksliku toimimise tagajärjel tekkinud kahju;
• ekspluateerimistingimuste mitte täitmise või seadme mitteotstarvelise kasutuse tagajärjel tekkinud kahju;
• kahju või toote kadu vääramatu jõu (taltsutamatu loodusjõud, tulekahju, välk jne), õnnetusjuhtumi, vale ventilatsiooni jne tagajärjel;
• kahju, mis on tekkinud kõrvaliste objektide, vedeliku, putukate sattumise tagajärjel seadme sisse;
• võõrsekkumise jälgede olemasolu või remondi teostamine töökojas, mis ei ole "TELESPUTNUK" poolt volitatud remonti teostama;
• seadme konstruktsiooni muudatuste tagajärjel tekkinud kahju;
• transportimise tagajärjel tekkinud kahju;
• Riigi tehnilistele standarditele ning toite-, telekommunikatsiooni-, kaabelvõrkudele mittevastavuse, seadmete tootmis- ja professionaalsetes kettides kasutuse tagajärjel tekkinud kahju.
8. Toodet, mis on kaotanud kaubandusliku välimuse, ei vahetata;
9. Garantii alla ei kuulu sellised materjalid, nagu patareid, ühenduskaablid, kaugjuhtimispuldid;
10. "TELESPUTNIK" ei vastuta satelliitkanalite ülekannete muudatuste eest ning kodeeritud kanalite koodide muutumise eest süsteemides (VIACCESS, SECA, Irdeto, Соnах jne.)
11. "TELESPUTNIK" ei vastuta võimaliku kahju eest inimestele, koduloomadele, varale, mis võib tekkida otsese või kaudse toodangu kasutamise tagajärjel juhul, kui see kahju on tekkinud ekspluateerimistingimuste mitte täitmise, eriti seadme paigaldamise tagajärjel.